Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2008, 15:32   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

... de toekomst hypothekeren.

... en toch is er een Belgische regering ... maw heel het 'Vlaams' kartel is niet alleen niet voor separatisme gegaan (ik vermoed dat u dat bedoelt met uw Blok-sneer) maar is actief aan het collaboreren geslagen.
Ik ga nu meteen alle verkiezingspropaganda terug doornemen, van voor naar achter en van achter naar voor, om dat separatisme van het kartel te trachten terug te vinden.
Zodra ik dat gevonden zal hebben, zal ik mij verontschuldigen voor die Blok-sneer. (maar ik ben er gerust in hoor) (ik denk dat ik zal stoppen met Blok-sneren zodra die nieuwe voorzitter van het Belang er zal zijn; 'k heb in die man presies niet zo'n kwaad oog als in anderen)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline