Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2008, 17:38   #77
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) In Nederland is men over het algemeen pro-Israel, ook in de politiek, enkel Groen Links en de SP zijn pro-Palestijnen, dus het is logisch dat de meeste Nederlanders op dit forum pro-Israel zullen zijn..
Nederland was dan ook het zionland van europa.
gelukkig dat het tij keert. VanAgt kan ervan mee spreken. en de uitzending over het Arabisch -Israelisch conflict op NED 2 van een jaar geleden was ook een mijlpaaL

Citaat:
2)Jij beweert dat ik een Jood ben, terwijl je niet weet wie ik ben, lachwekkende opmerking. Bovendien is iedereen die Pro-Israel is, volgens jou een Jood, aan je posts te lezen, ook onzinnig.
ik ben niet bepaald onervaren met die typische zion tactiekjes. op dit forum reeds vele malen geprobeerd, ze zijn telkenmale ontdekt. en dat zal ook niet veranderen.

3
Citaat:
) Vn-resoluties: actie-> reactie. Ik ben trouwens tegen de nederzettingenpolitiek van Israel, laat dat duidelijk zijn
Goed dat je tegen het walgelijk zionistisch landpikken bent. dat is al een begin.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 20 januari 2008 om 17:39.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden