Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2008, 18:11   #159
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
wie zoekt die vindt...zeker als het over terechte kritiek gaat over je landpikkend en volksverdrijvend zionland.
Wie zoekt die vindt...
Ja, dat is pas bewijs.

Citaat:
natuurlijk dat je de VN resoluties wil negeren , maar ze kaarten jouw zionland wel aan als schuldige.
Ik ken die VN-resoluties. Ik heb er echter geen een gevonden die zegt dat Israel de schuldige is. Wél dat acties of beleidsmaatregelen worden afgekeurd.

Citaat:
fijn dat je het niet meer ontkent.
Dat heeft geen zin bij jou. Voor jou is iedereen die het niet met je eens is een Jood. Dat zegt meer over jou dan over je gesprekspartner.

Citaat:
erg grappig en vooral genant om het zo te gaan herbekijken
Ja, blijf vooral lachen. Op de man spelen heeft geen zin BG, kom maar liever met argumenten.

Citaat:
voor immigranten joods "bloedigen" uit de Us , Rusland etc en bijgevolg moeten de autochtone Palestijnen uitgedreven, uitgehongerd, vermoord worden. Diegene die zich toch niet laten wegpesten en uiteindelijk geen andere keus hebben dan geannexeerd te worden, worden gereduceerd tot tweederangsburgers die wel dezelfde nationaliteit doch niet dezelfde rechten hebben..
De nazi's hadden ook zo'n methoden.
Ik zou je berichten pas geloofwaardig vinden als je je opmerkingen ook toepast op alle buurlanden van Israël.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden