Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2008, 05:03   #122
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De-Koepel Bekijk bericht
Aangezien het onderwerp op dit forum gaat over een artikel waarvan ikzelf deel uit maak, ga ik even deelnemen aan het dialoog.

Het is onze bedoeling om in Antwerpen een centrum op te starten die de NL taal hanteerd, zowel binnenhuis als naar buiten toe. Iedereen mag horen wat wij te vertellen hebben. Onze organisatie heeft de bedoeling om een meerwaarde te geven aan de maatschappij zowel voor moslim als anders gelovigen. Iedereen is welkom..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Deze is mss wel wat persoonlijk, maar hoe staat u vanuit uw geloof tov uw andersgelovige familieleden, vrienden of werkcollega's ?
Ben ik de enig die een koude rilling over derug voelt lopen bij de term "andersgelovigen"?

Citaat:
Voor een eerste summiere kennismaking is dit forum nochtans uiterst geschikt.
Mocht u voorts erin slagen mij dermate te begeesteren, dan kijk ik er al naar uit om met u eens een gezellige babbel te wisselen en een lekker zoete muntthee te degusteren, in het nieuw opgerichte centrum van uw kersverse geloofstransformatie.
waarom specifiek muntthe? en geen koffie of fruitsap of limonade of (horresco referens) een pint?

Laatst gewijzigd door driewerf : 23 januari 2008 om 05:03.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden