Discussie: Beelden uit 2003
Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2003, 10:59   #8
luke dierick
Burger

Stuur een bericht via Instant Messenger naar luke dierick Stuur een bericht via MSN naar luke dierick Stuur een bericht via Yahoo naar luke dierick
Standaard

Laat Belgie dan al geen zwart gat geweest zijn, Londen was het wel degelijk.(Edinburg heeft dan weer de britse vlag hooggehouden) Tony Blair, de eens gevierde Britse staatsman, hield zijn volk voor dat 2003 een moeilijk jaar ging zijn: Gevaar voor oorlog, gevaar voor terrorisme, slechte economische toestand die maar niet wil beteren. Voeg daarbij een twijfelachtig resultaat in vooruitzicht over de invoering van de "euro" in de UK (een grote minderheid zou nog steeds gewonnen zijn voor het behoud van het Pond).
Maar niet alleen in de UK wordt er geklaagd ook in bijna alle andere landen , niettegenstaande de zegezangen van de bewindvoerders. Mijn Beierse vriend vertelde mij dat hij voor enkele jaren een appartement kocht in het centrum van Augsburg voor 50.000E , heeft er nu moeite mee om het te verkopen voor 30.000E. Ook in Belgie worden hoge prijzen gevraagd maar men bekomt ze niet meer .
Ik blijf bij mijn gedacht, bij ontstentenis van devaluatie(zoals vroeger) blijft er maar een middel meer over, achteruit met lonen en prijzen....
Luke
luke dierick is offline   Met citaat antwoorden