Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Het verbod op dwangarbeid mag men gerust afschaffen volgens mij. Ik zie niet in waarom de dwangwerkende belastingbetaler hoe langer hoe harder moet werken om de gevangenissen te kunnen onderhouden.
|
Schaf maar af als u het voor elkaar krijgt. Ik wil alleen wel eens zien hoe u tiendduizend mensen die het niet willen gaat laten werken?
Citaat:
Die "speciale" gevangenen kan men gerust in speciale aparte gevangenissen samenbrengen.
|
Die mensen horen in de psychiatrie, maak maar even zo'n 2500 plaatsen bij in de psychiatrie, ik wil het wel eens zien.
Citaat:
En ja voor bepaalde verschuivingen zal men dat specifieke acties en procedures moeten in gebruik nemen. Het was niet de bedoeling hier een gedetailleerde beschrijving te geven. Beetje ridicule opmerking van je. Waarom heb je het nog niet over het aantal toiletpotten gehad?
|
Ik kan alleen maar reageren op wat u schrijft, en wat u schrijft staat heel ver af van de realiteit. Er zijn vele duizenden cipiers tekort om zoiets als uw shiftsysteem in te voeren. Zo zijn er bevoorbeeld geen eetzalen in de gevangenissen, mensen eten op hun cel. Hoe gaat u dat dan regelen? Krijgen de gevangenen dan 3 maal eten in de 8 uur dat ze op de cel zitten om te slapen?
Wat met het bezoek en rechtbanken en uithaling en advokaten? Moeten die dan meewerken in uw shiftsysteem? Daar zal veel volk naar komen kijken.