Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2008, 14:15   #52
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Doe maar verder... Hopelijk gebeurt het evenwel niet dat u ooit een kind in een zone 30 voor uw neus krijgt. Aan u dan om hiermee te leven.

Of anders gezegd: leer u eens volwassen gedragen in plaats van een eigengereide puber die alleen maar aan zichzelf denkt. Of zit u misschien nog in die fase?
ik hoop voor dat kind dat zijn ouders, zoals mijn ouders, het kind hebben geleerd dat zwakke weggebruiker wel wat anders wil zeggen dat het steeds voorrang heeft.
zone 30 is nog zo een uitvinding van de bekakte leraar die geen verantwoordlijkheid meer neemt over het oversteken van de kinderen. daarom moeten ze nu reeds oversteken van school met politieagenten.
de zone 30 is er alleen om de ouders de gelegenheid tegev om schots en scheef hun kroost met de auto af te halen. liefst zo dicht mogelijk aan de schoolpoort. en zonder rekening te houden met de hun achteropkomende weggebruiker. dat is egoïsme Jan. en niet de man die snel rijd. als ieder zich aan zijn plek in het verkeer houd, zullen er weinig ongevallen gebeuren.
zie maar de fietsers zonder licht. de wielertoeristen die op de baan rijden met 3 naast elkaar; waar een fietspad ligt.
maar het klinkt zeer goed om de dag van vandaag te vitten op de automobilist. zoals de rasist op het rasisme.
in een straat met een snelheidsbeperking. en de politie controleerd rond de schooltijd. dan zijn het meestal de bewoners van de straat die de snelheidsbeperking negeren.
die cijferkens, Jan, kan U ook opvragen bij Uw politie. zodanig dat ik geen cijfers moet geven van mijn gemeente..
fernand is offline   Met citaat antwoorden