Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2008, 00:15   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Goh, nooit geweten dat zeehonden zoveel op mensen lijken ....

.
tja.. blijkbaar wel hé! Ik maar denken zeeHONDEN, en naast me woont een labrador, en verder een pitbull en nog verder een Groenendaeler, maar nu blijken dat SOORTEN te zijn en geen rassen (bwaak vies: rassen)!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
En ja, de (zee) honden vormen een familie, die uit zelfs nog uit 2 onderfamilies bestaat. En in elke onderfamilie zitten verschillende geslachten en elk van die geslachten bestaat uit verschillende soorten. En het zijn soorten die eventueel uit verschillende rassen kunnen bestaan
Enfin, ben dus al vandaag naar zowel de Groenendaeler als de Labrador als de Pitbull gaan duidelijk maken dat ze vooral FAMILIE zijn.... (stel je voor, ze vonden het normaal) en dat ze uit verschillende ONDERFAMILIES kwamen (vonden die baasjes al niet meer leuk, maar kom) en dan heb ik hen toch het nieuws moeten brengen dat ze dus verschillende SOORTEN waren... wat hen tot tranenstoe bewogen heeft... want ze dachten gewoon dat ze een verschillend ras waren....

Citaat:
Maar hoe dan ook, een vuile rotstreek om dieren neer te knuppelen en al helemaal als je niets van ze nodig hebt
waarschijnlijk hadden ze de VIS nodig die die groep normaal zou vangen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden