Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als het om stemrecht voor vreemdelingen gaat wordt wel hetzelfde 'democratische' argument aangehaald, namelijk dat ook een minderheid vertegenwoordigers moet hebben in het parlement omdat ze hier woont.
.
|
Je vergist je, Knuppel. Want je weet het of niet maar ik bet tegen het migrantenstemrecht zoals dat nu ter tafel ligt.
|
Ik weet wel dat het 'enkel' jouw partij is die zowel het ene als het andere wenst. Ze gebruikt dus twee maten en twee gewichten om 'de democratie' te verdedigen, al naargelang het haar uitkomt. Feitelijk discrimeert ze daarbij twee keer. Eén keer omdat ze een wet stemt die een minderheid van nationaliteitsweigeraars stemrecht geeft die ze een meerderheid nationaliteitsbezitters NIET geeft (wel plicht, weet je nog?), maar in het parlement heeft je partij er geen enkele moeite mee een minderheid die ze liever kwijt dan rijk is, (Vlaams-nationalisten, weet je nog?) uit te schakelen via een andere wet.
De groenen hoefden niet uitgeschakeld te worden vermits van hen hetzelfde verwacht wordt als van Spirit. De ene partij wordt een ministerspost beloofd om het doel te bereiken en de anderen worden wel klaargestoofd voor de stap met coöptaties in de senaat en korkordanztoestanden in Hasselt.
Vreemde 'democratie' die jouw partij voor ogen heeft, als je het mij vraagt.