Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2008, 01:14   #195
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dikke zever! de koran OVERTREEDT namelijk per definitie de beperkingen die opgelegd zijn aan de vrijheid van meningsuiting: het oproepen tot haat en het aanzetten tot geweld.
Dikke zever 2! Ben jij de hoogste rechter?

Citaat:
Zelfs Johan Leman, de vorige patroon van het Inquisitiecentrum heeft grif toegegeven dat die bepaalde verzen niet strookten met de hier geldende wetten; Dit gebeurde in het televisieprogramma ZWART/WIT een aantal jaren geleden, tijdens de uitzending met Imam Hasselhoef.
Wie is Johan Leman? Ik bedoel, heeft hij enige rechterlijke zeggingskracht? Als er bepaalde passages in de koran niet stroken met hier geldende wetten, dan is het toch makkelijk om naar een rechter toe te stappen en een uitspraak te vragen.

Zelfs al zouden er te verbieden passages in de koran staan, dan moet de wet worden veranderd. In Nederland is Mein Kampf verboden. Onzin. Ten eerste moet mensen geleerd worden dat er verschrikkelijke gevolgen voortvloeien uit de ideologie van Mein Kampf, niet het boek verbieden. Ten tweede is het verbieden van boeken door de technologie achterhaald. Als ik Mein Kampf wil lezen, kan ik zo internet afstruinen om die lectuur te vinden.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden