Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Persoonlijk vraag ik me bv af wat er mis is met Volksstormer. Ik deel zijn mening in veel opzichten niet, maar hij probeert ze ten minste op een klare manier duidelijk te maken. Ook iemand als Max van Dietsland verzorgt zijn posts altijd, al doen ze mij soms te slappe lach krijgen, het is die persoon zijn mening en hij komt me oprecht over.
Als we het hier allemaal met elkaar eens zouden moeten zijn, vrees ik dat we hier geen discussie meer hadden.
Ook mis ik mensen uit de migrantengemeenschap, zoals Linoln of Uh-huh, die in mijn ogen ook op een serene wijze hun mening neerpennen. Met andere woorden: de lijst is eigenlijk verre van volledig. Eigenlijk vind ik deze award een beetje te elitair en discriminerend opgesteld om echt geloofwaardig te zijn.
Het is normaal dat de ene persoon je meer ligt dan de andere, juist daarom dat de jury om kandidaten te kiezen groter had moeten zijn om een ernstige selectie te maken. Nu is het een award voor en door de forumintellectuelen, terwijl volgens de moderatieregels die forum juist voor iedereen zou moeten zijn.
Daarom dat ik best kan begrijpen dat bepaalde mensen gekwets zijn met deze topic en de keuze in de poll.
|
De dag dat iemand er in slaat om goed te doen voor iedereen, zal ik hem er ene trakteren, oké?