Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2008, 12:13   #10
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Heel simpel, ik kan Nederland als goed voorbeeld nemen, hoe blanker het gebied (Friesland, Groningen, Drenthe) hoe linkser ze stemmen.

Twee punten:

1: er bestaan hele wijken in België en Nederland die zwart zijn, de zogenaamde blanke multiculturalisten zijn dus ook gevlucht.

2: als de blanke linkse multiculturalisten zo erg voor de multikul zijn hoe komt het dat er geen witte vlucht naar de grote steden zijn, Molenbeek, Slotervaart, Kanaleneiland, Rotterdam zuid etc etc.

waarom niet ? heel erg simpel, diep van binnen weten ze dat het allemaal kut is, maar ze preken links om zichzelf goed en beter dan de rest te voelen.

kijk maar naar de linkse multikullies hier op het forum, hun woonplaatsen zijn stuk voor stuk voor meer dan 90% blank autochtoon, en die paar procent buitenlanders worden ook blanke Westerse buitenlanders meegeteld.

Leef hoe je preek hypocrieten, want als ik wil leven zoals jullie leven word ik een racist genoemd

noem je eigen links en je kan met alles wegkomen, zelfs radicaal racisme
Wat ik dan niet begrijp is het volgende; in een provinciale gemeente zoals Westerlo (waar ik toevallig beland ben) kwam bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen na de cdv (absolute meerderheid) het VB als 2de grootste partij uit de bus, VLD en groen elk 1 zetel en that's it (spa heeft geen lokale afdeling...)

-De enige allochtonen die ik hier opmerk zijn de eigenaars van nachtwinkels en de meeneemchinees...dus overlast is er niet.
-Proteststemmen misschien? waartegen dan? de villa's met suv voor de deur zijn hier in de meerdeheid..
-Vlaanderen onafhankelijk dan? herinner me dat uit onderzoek bleek dat dit voor minder dan 10% van VB-kiezer de motivatie van hun VB-stem is

Hoe komt dit dan?

(landelijk gebied dat rechts stemt)

Duidelijk toch een verschil met Nederland lijkt me
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden