Discussie: De nieuwe Hitler!
Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2003, 21:10   #36
Barki
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barki
Je kan Bush niet vergelijken met een nieuwe Hitler. De aanval op de torens in NY heeft de emmer laten overlopen.

Hij is verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn land en volgens mij doet hij daar voor zijn best.

Er is nog altijd geen oorlog met Irak, het is daar dat de Hitler zit die zijn eigen kinderen, familileden medewerkers en gewone burgers laat vermoorden.
Dat is dan de goeie, die duizenden mensen met zijn biologische wapens reeds heeft laten vermoorden
.
Proficiat jullie allen. Bush probeert te voorkomen en indien Saddam anders denkt zoals hij reeds heeft toegegeven wel dan zou het kunnen dat Bush zal toeslaan.

Met alle hoop dat deze situatie met de goede wil langs elke zijde kan opgelost worden.
Dit begrijp ik niet???
Trap jij in de amerikaanse show?
Volgens mij is het een feit dat de amerikaanse overheid op de hoogte was van 11 september reeds lang voor de feiten bewezen. Maar zij hebben dit laten gebeuren. 6000 amerikanen moesten sneuvelen voor amerikaanse belangen, en er zullen er nog veel meer sneuvelen als Bush zijn zin krijgt.
Reeds voor 11 september lag er al een aanvalsplan op afganistan klaar, dit om de Taliban van de macht te verdrijven waardoor Amerika zijn pijpleiding op Afgaanse Bodem kon bouwen.
Ik ken de Amerikaanse shows maar hier ben je een heel stuk aan het fantaseren hoor, meer kan ik daar niet op antwoorden.