Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2008, 12:29   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Gezien in het VRT-journaal : een marokkaan die zomaar een hutje kan bouwen in natuurgebied naast het paleis van Laken.
Nog niet zo lang geleden braken ze villa's af die illegaal stonden, maar ja dat waren dan wel villa's die eigendom zijn van Vlamingen.
Blijkbaar mag een Marokkaanse (vermoedelijk illegale) dakloze het wel.
De start van de eerste sloppenwijk is begonnen en nog naast het paleis!
Benieuwd of er kaviaarsossen gaan opduiken - je weet wel, de soort die de mond immer vol heeft over solidariteit - om hun eigen stekje en hebben en houden te delen met deze minderbedeelde. Johan ? Norbert? Johan ? Bettina? Caroline? Bert? Of misschien heeft Steve nog een plekje in de tuin van zijn gouverneurswoning?
ja dat was ook mijn eerste gedacht.

Ik zie de beelden nog voor me van die gast die op zijn EIGEN grond (zonder bouwvergunning weliswaar) jaar na jaar zijn eigen woning had opgetrokken en nadien verplicht werd in een tentje te wonen.

Maar was het niet iets bureaucratisch? beetje van dat de ene dienst niet wist dat hij er was en de andere dienst niet moest weten dat ie er was?

Waarop wachten ze trouwens om die mens in een hotel onder te brengen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden