Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door legacy
En die zijn??? Ik denk persoonlijk dat Vlaanderen al veel te geduldig is geweest.
|
Voor mij, net als voor de Vlaams-Nationalisten,betekent België niets meer. Het verschil is dat u voor de splitsing van het land pleit. Ik pleit voor een andere oplossing : op lange termijn emigreren en België gewoon verwaarlozen. Er zijn genoeg landen ter wereld waar het beter dan hier gaat. De taal kan een factor zijn (Vlamingen die naar Nederland verhuizen of Franstaligen die naar Frankrijk verhuizen) maar het kan andere factoren zijn.
Mijn dagelijkse leven getuigt duidelijk dat ik een grotere desinteresse voor België heb die elke dag meer en meer groeit. Het is niet politiek. Ik ben niet voor of tegen België. Frankrijk boeit me meer en ik kijk meestal naar Franse TV om maar een voorbeeld te geven. Ik ben ook op die manier minder op de hoogte over wat er hier gebeurt en ik zoek zelfs niet meer naar die interesse. De manier hoe dit land aan het draaien is, is een van de factoren die me in die richting duwt. Het is zelfs geen schaamte, het is een groeiende onverschilligheid. Het feit dat ik veel minder op die forum kom dan vroeger, is geen toeval.