Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2008, 13:29   #76
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Welke parallel Edina?

Ik zie namelijk géén parallel tussen het feit dat mijn oma moest onderduiken omdat haar moeder blijkbaar joodse was, en bijgevolg mijn vader ook, terwijl geen van de drie ooit de joodse godsdienst beleden hadden, maar wèl omwille van hun joods "ras" konden worden opgepakt,

terwijl kritiek op een ideologie die apartheid, discriminatie tussen de mensen (gelovigen, dhimmies, ongelovigen ---- vrouwen vs.mannen) ondertussen als een FOBIE wordt bestempeld???

Welke parallel Edina?

De parallel dat geen enkele islamcriticus een probleem heeft met mensen als Afshin Elian, noch met hun commentaren? geen problemen met mensen als Ehsan Jami? Met mensen als Hafid Bouazza? als Hirsi Ali???

WELKE PARALLEL EDINA?
Als ik het dus goed begrijp, heb je dus enkel een probleem met de vervolging van joden die de joodse godsdienst niet beleden?

Sinds wanneer heeft discriminatie en geweld tegen mensen omwille van hun religie te maken met kritiek op een ideologie? Volgens die redenering is elke bedreiging van moslimfundamentalisten aan het adres van mensen als Afshin Elian of Hirsi Ali ook maar kritiek op een ideologie. Ik hoop dat je zelf het belachelijke van deze redenering inziet.

En volgens mij begrijp je de parallel dus maar al te goed... behalve als je hem op jezelf moet toepassen.

Laatst gewijzigd door Edina : 14 februari 2008 om 13:35.
Edina is offline   Met citaat antwoorden