Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2004, 19:56   #7
Jouwe
Vreemdeling

Jouwe's schermafbeelding

Standaard

Ten eerste bedankt Bieke en nu een schuchtere eerste pvda-verklaring, meer zal nog wel van peter volgen.
Een start, ik zal niet veel zeggen over pvda standpunten in het algemeen, maar dit kan ik wel zeggen. Ok het is gebleken dat het een 'fout' was om samen te gaan met AEL, maar je moet dit in zijn geheel zien.

Ten eerste: in het anti-oorlogsfront Stop USA hadden we zeer goede ervaringen in verband met de samenwerking met de mensen van AEL, zowel organisatie als militanten. En na de positieve reacties hierop dacht men eraan dit door te trekken naar de verkiezingen, zodoende is dit gebeurt.

Ten tweede: De lijst resist was een front dat was opgesteld rond een bepaald puntenprogramma, dat was de overenkomst tussen de beide partijen, daarin kwamen ze overeen. En ja het kwam sterk neer op de problemen rond migranten, maar hoe je het nu ook draait of keert dat is ook wel één van de grote problemen.

Ik hoop dat het al een beetje helpt,

en nogmaals verraad, het idee dat even bij liberaal appel heeft gesluimerd om met Vlaams Blok samente werken is dan landsverraad...
Jouwe is offline