Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ik begrijp dat je blij bent met de steun van één van de hopeloze conspiracy-gekken die dit forum helaas rijk is. Dat zegt behoorlijk veel.
|
Ik merk dat veel mensen die je te kakken zetten afschildert als idioten, leugenaars, conspiracy-gekken, slecht geïnformeerden.
Het laat me denken aan die hollander, die van Breda naar Antwerpen rijdt en braaf afstemt op de VRT radio voor de verkeersinformatie.
Plots hoort hij: "opgelet: er is op de baan Antwerpen-Breda een spookrijder gemeld! Ga rechts rijden, verminder je snelheid"
En die fijntjes zegt tegen zijn vrouw: "Eén spookrijder? Malle Belgen! Er zijn hier wel DUIZEND spookrijders".
Citaat:
Ik heb al aangetoond dat één derde van de argumenten waarmee je de discussie begon een compleet verzinsel was
|
Dat heb je dus niet ....
Citaat:
Dat heb je nog altijd niet willen toegeven, al is de laatste versie nu dat het er eigenlijk toch allemaal niet toe doet. Zolang jij niet in staat bent je eigen beweringen te bewijzen, dan wel toe te geven dat ze niet stroken met de waarheid, zie ik niet in waarom ik nog zou ingaan op je andere argumenten.
|
Pure onlogica: "als mijn vrouw niet steelt, maar wel vogelt met alle buurmannen, de ogen uitsteekt van alle kinderen dan is het toch een goede vrouw"
Citaat:
Een voetballer die de bal consequent met de handen aanraakt en vindt dat dat moet kunnen hoort ook niet thuis op een voetbalveld...
|
Wie in een voetbalmatch drie goalen tegenkrijgt, en wild staat te beweren dat één goal niet geldig is en derhalve de match is gewonnen door zijn ploeg is een gek.
Je bent nogal verzuurd he. Als je nu eens mijn oorspronkelijke topic met een "deuxième degré" wijsheid leest, zal je misschien ooit ontdekken dat er vooral HUMOR in zit: let eens op de woorden waar STOF in voorkomt.
Misschien snap je dan al wat beter dat al je gedaas hier hoogst overbodig is...
Citaat:
Lier: geen stof voor herhaling!
--------------------------------------------------------------------------------
Vanderpoorten heeft weer stof tot nadenken.
Ze blunderde nu eenmaal mateloos:
- Als voorzitster van het Vlaams Parlement moest ze zonodig in haar bestofte gemeente het cordon doorbreken
- Als grote "democrate" vergat ze dat ze zelf een commité had opgericht met de bevolking van buitenlandse afkomst, en dat dit commité een BINDENDE BEVOEGDHEID had inzake vreemdelingenzaken. Zij RAADPLEEGDE dat commité niet eens! Zij moet haar geheugen eens afstoffen....
- Zij stoffeerde haar beslissing om over hoofddoeken en soortgelijke "religieuze symbolen" te gaan fatwa's afkondigen niet. Ze wees trots op de grote meerderheid die ze hiervoor kreeg, dankzij onder meer de VB talibanen.
- Het zal nog lang duren voor het stof dat ze liet opwaaien is gaan liggen: de verenigingen voor allochtonen hebben zich teruggetrokken uit de gemeentelijke werking, en het zal nog lang duren voor het stof is gaan liggen.
Waar één lapje stof in Lier voor kan dienen: het lijkt wel een rode lap voor een stier. De realiteitszin van sommigen dient eens te worden afgestoft...
Onze illusies in een vrouw van liberale huize die haar sexegenoten respecteert is weer tot stof en as vergaan: Marleen is gewoon een liberale kakmadam, geen lady met een gestoffeerde feministische backbone
|
Hier heb ik dus aangetoonde dat een lapje STOF dient als een rode STOFLAP op een stier.
Je bent er dus vierklauwens ingelopen.
Je bent natuurlijk in het gezelschap van Patrick Janssens, Marleen en een paar idioten uit Gent: much ado about nothing!