Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2008, 05:03   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
10 ton nucleair afval per dag
. Valt goed mee. Stel het gewicht van staal als gemiddelde waarde.

Dan is het net geteld een kubus met zijdes van 1083,8 mm.
Tof, leg maar zo eentje in mijn tuin. Gratis verwarming en electriciteit voor 50 jaar ofzo.

Verarmd uranium mantel van 50mm dik (is weeral 8 ton Depleted Uranium dat geen kogel word) met Hastaloy 22 koelpijpen erin, dat water dat daarin loopt naar een stirling motor sturen. Rond die uranium238 mantel 50 mm lood, en daarover een gewapen betonnetje van 500mm, met extra staalnaaldwapening. In het volume van een tuinhuisje 50+ jaar gratis electriciteit. Wie weet kan je niet extra geld vangen van de afvalverwerkers om het op te slaan.

Citaat:
- Elke dag worden meer dan 230.000 baby’s geboren.
Doem, Doem en nog eens Doem. de aarde gaat vergaan in een afvalberg, als woestijn verzopen onder de gesmolten ijskappen,bevrozen in een eeuwige nucleaire winter,ge-UV'ed onder het gat in de ozonlaag, gestikt in het fijnstof, verbrand door de zure regen etc etc.
En dan nog blijven mensen neuken met het doel nageslacht op de verdoemde wereld te brengen. Zijn dat allemaal sadisten? Of zijn ze gewoon achterlijk?

Wette wa, Corse, ik trek mezelf nog een chemisch pintje af, en ga geen nageslacht verwekken. Ik stel voor dat je hetzelfde doet.

Laatst gewijzigd door maddox : 16 februari 2008 om 05:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden