Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2008, 14:03   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
En wat is nu uw argument, zeker gewoon wat last van schrijfkriebels en u niet kunnen inhouden, ja VB-ers roepen nu eenmaal graag zonder aan de kern van de discussie te komen. Ik mag toch zeggen dat ze vroeger nazi-symapthiën aanhing en zwanger op de middelbare school rondliep (niet dat ik daar zoveel tegen heb, maar ik dacht toch niet dat het VB tienerzwangerschappen erg positief benadert). Waar het mij om gaat is dat het heel makkelijk is om te weten dat ze nazisympathiën heeft of had en dat die bij de geringste screening naar boven gekomen zouden zijn, VB vond dat blijkbaar geen probleem en koos voor een doofpotoperatie en zag haar dan ook nog eens als burgemeesterkandidaat. En dat ze zelf dan nog zo hypocriet is om te verklaren dat ze niet goed wist wat ze zette, en het VB verkoopt deze bullshit ook terwijl ze goed genoeg beter weten. Daar is het mij om te doen.
het argument is dat u uw 'verhaaltje' niet kan staven, u kan dus eventueel uit uw duim zuigen wat u wenst ... en zulks kan dus in een ordentelijke discussie niet als argument gebruikt worden. ... dat had ik toch door hoor ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden