Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2008, 05:47   #11
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Als je artikels copieert, gelieve ze dan wel volledig en niet selectief te copiëren. Ik plak de volledige tekst hier even onder, dat de moderatoren het me maar voor een keertje vergeven.
Wat die man schrijft is zeker niet compleet uit de lucht gegrepen. Er IS een probleem met BEPAALDE jonge marokkanen in Brussel (en ik spreek uit ervaring). Maar hij stelt de zaak erg zwart-wit voor, veralgemeent, en slaagt er zoals hij trouwens zelf ridderlijk toegeeft niet in de zaak wetenschappelijk te benaderen maar laat in plaats daarvan zijn eigen emoties de vrije loop. Merk ook op dat deze man een bijzonder hobbelig parcours achter de rug heeft met heroïne en drank. Alhoewel dit niet noodzakelijk de waarheidswaarde van zijn observaties aantast stemt het toch wel tot voorzichtigheid.
Wat heb je nu veranderd met het ganse artikel te plaatsen? Ik heb het juist volledig gelezen en ik blijf 100% met het gevoel zitten dat moslims in het land vooral betekent: problemen en gevaar.
Het gaat slechts om een klein deel onder hen? Maar dat kleine deel is er altijd en overal. In de WO1 en 2 was ook maar een klein deel van de Duitsers nazis, en kijk wat ze hebben aangericht...

Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2008 om 05:53.
andev is offline   Met citaat antwoorden