Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini
Wat een onnozel gezeik al weer... 
Alle tatoeage-zetters die ik ken (het zijn er zes) hebben niks met het VB te maken, minstens vier zijn er zelfs fervent tegen, en toch plaatsen zij alle tatoeages die hun klanten wensen, ook hakenkruisen, "88",... Wat ook logisch is! Het is niet aan de tatoeage-zetter om te oordelen wat één van hun klanten al dan niet mag op zijn lichaam zetten.
Politiek-correct gezeik dus, spijkers op laag water zoeken uit pure intellectuele en inhoudelijke armoede aan argumenten tegen het VB. Er zijn nochtans mogelijkheden genoeg, voor wie eens de moeite zou doen de zaken van het VB te lezen.
|
Dat er genoeg tatoeëerders zijn die nazisymbolen aanbrengen onken ik niet, zoals hierboven al aangegeven. Maar het verschil zit 'm in het feit dat het hier een mandataris van een partij betreft. Een partij verwacht normaal gezien van haar mandatarissen dat ze in hun handel en wandel geen dingen doen die in tegenstelling staan met de ideologie van de partij, en ook dat ze geen misdaden begaan of zaken die de partij kunnen schaden. Ik heb hier nu al minstens 3 keer herhaald dat ik in feite niet geïnteresseerd ben in wat dat mens allemaal op haar klanten tatoeëert, maar des te meer in de merkwaardige houding van de partijleiding van het VB, die bij dit soort incidenten (en die zijn er regelmatig) steeds pal achter de betrokken mandataris blijft staan, zoals ook met Debie.
Ik wacht nog steeds op de namen van de PS negationisten. En graag ook een link naar een bron waar ik kan verifiëren dat het wel degelijk negationisten zijn.