Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online
Ik heb nooit begrepen waarom de linkse poco's deze vorm van mensenhandel, want iets anders is het het niet, de dochter wordt verkocht - gedoogd hebben. Om hun verse kiesvee zeker niet tegen de haren in te strijken zeker?
|
Hier in België koopt een man een ring en geeft die aan de dame van zijn keuze. Is ze ook kiesvee?
Ik heb niet gezegd dat man en vrouw elkaar niet van eerder kennen. De meeste (80%) Marokkaanse koppels kennen elkaar als buur, hebben elkaar ontmoet op een trouwfeest,...Soms heeft er een relatie plaats gehad, maar dit gebeurt niet zoveel. Op elkaar verliefd zijn, zonder alles over elkaar te weten heeft iets.
Het opvallendste is dat men hoofdzakelijk met iemand uit de directe omgeving trouwt, en er navraag gedaan wordt over de bruidegom en zijn familie (door de ouders van de bruid), en omgekeerd door de ouders van de bruidegom. Als de persoon geen drugs gebruikt, geen geschiedenis heeft als geweldadige persoon,...stemmen ze toe het dochter te laten trouwen met haar keuze.
Wat ik wel jammer vind is dat de mannen niet het geld krijgen.
Bij ons zijn er niet veel echtscheidingen, omdat ten eerste het huwelijk belangrijk is. Iedereen in de omgeving direct mee begint te helpen om het koppel weer bij elkaar te krijgen.
Online is denk ik stikjaloers