Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merel
Citaat:
merel schreef:
Het is niet zo dat ik niks weet hoor.
Ik ben niet ongeinformeerd, de bib bij ons thuis (en waar het allemaal gestockeerd staat, want we hebben geen massas plaats) moet niet onderdoen. (toch niet wat de linkse werken betreft).
De groenen zijn watjes, wat ze met veel tamtam aankondigen voeren ze niet uit als ze een beetje weerstand voelen.
Ik denk dat de sossen niet te hard moeten roepen hoor. Mijn indruk is dat AGALEV linkser is dan de SP.A en dat AGALEV ook een beter beleid voeren.
|
Agalev een beter beleid?
|
JA: De Sossen waren voor de levering van wapens aan Nepal, de groenen hebben teminste achteraf nog toegegeven dat ze fout zaten. Als je kijkt waarmee de SP.A'ers zich mee bezighouden in de regering, dan kun je toch niet zeggen dat ze een goed beleid voeren hoor! Als stevaert voorstelt om de bussen gratis te maken, vind ik dat in het licht van honger en oorlog in de wereld niet bepaald een goed beleid. Eddy Boutmans daarentegen zegt onomwonden dat hij tegen de oorlog in Irak is. Daar kunnen de Sossen nog wat van leren!!!!!!
"Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!"
Priester Adolf Daens,
Een Christelijke Communist
|