Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2008, 10:38   #152
Dynamics
Burger

Dynamics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Een reactie van een goede kennis:

Indien mevrouw Sylvie nu beweert dat ze de betekenis van de door haar getatoeëerde symbolen niet kent, dan doet ze de waarheid meer dan geweld aan. Het vrouwke in kwestie circuleert al sedert haar verloving tussen het soort volk waarbij hakenkruisen, en andere germaanse rotzooi schering en inslag is. Vers in mijn memorie liggen nog de jaarlijkse openluchtbals waarop skinheads volgeplakt met swastikas de zaak overhoop kwamen zetten. Dat alles gebeurde onder aanvoering van de vrijer (latere echtgenoot) van miss tatoe. Als een kleine Goebbels dirigeerde hij destijds zijn troepen in kakivest en met combatboots om rotzooi te schuppen op jeugdbals. Het is inderdaad laf; ik moet het toegeven. Omdat ik hem persoonlijk kende als buurjongen gaf ik hem 25 gratis consumptiesbonnen om de zaak rustig te houden. Inderdaad laf van mij, maar ons bal ging door. Andere jeugdbals in de omgeving van Arendonk hadden dat geluk niet. De aanvoerder van die gang van destijds is geëvolueerd naar een deftige(!) zakenman, maar onderhuids en met vrienden druipt de rassenhaat van zijn laque-schoentjes.

Ja mensen, met zulk soort volk moeten wij het hier doen.
Dat kan ik alleen maar beamen. Sylvie van Beers en haar verloofde waren heel goed gekend als neonazi's. Dat het blok nu oppert dat ze daar bij de screening niks van gemerkt hebben is ofwel een leugen, ofwel zijn ze daar gewoon heel dom.