en een fiets moest ik zelf kopen want die kreeg ik niet van mijn werkgever - een uniform kreeg ik nooit - na veel zagen enkel een pet
nadat ik bij de post weg was ging men wel fietsen en brommertjes verschaffen aan de werkmensen
men kocht echter unisexfietsen aan die zeer onhandig zijn - zelfs de meeste vrouwelijke collegas reden met een mannenfiets omdat je daarbij op de buis kan gaan zitten en jezelf met je voeten kan verderduwen
dit is vooral handig als de bussen dicht op elkaar staan - met die unisexfietsen ging dit niet en er zijn veel ongelukken gebeurt van postbodes die gedurende jaren gewend waren dat er daar een buis was om op te gaan zitten
btw met hun eigen fiets die ze gewend zijn en die ze aankochten mogen ze voor de verzekering nu niet meer rijden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 13:17.
|