Ik vind persoonlijk dat vaccins niet moeten worden gefinancierd door de overheid en geen enkel vaccin mag verplicht worden/zijn.
Er zijn idd grote twijfels over 2 dingen :
1) werken vaccins wel
2) vaccins bevatten bepaalde stoffen die op zijn minst vragen doen rijzen en dan druk ik me voorzichtig uit
Het is inmiddels ook duidelijk dat er vele nevenwerkingen zijn van vaccins en het is maar de vraag of vaccins enig nut hebben zelfs als ze zouden werken. Want de meeste ziekten waarvoor je als kind wordt gevaccineerd waren al bijna verdwenen toen men met vaccinatie begon door betere voeding en hygiëne.
De meeste vaccins zijn nooit grondig getest en zeker niet op lange termijn effecten.
Het is ook opvallend vind ik persoonlijk hoeveel mensen er bijvoorbeeld ziek worden nadat ze een griepvaccin hebben gekregen. Terwijl dit vaccin net zou moeten vermijden dat je ziek wordt.
Daarnaast heb ik de indruk dat men tegenwoordig vooral naar chemische middelen grijpt om mensen te genezen (dat brengt geld op) terwijl men voor vele dingen mensen zou kunnen helpen met vitamines, mineralen en een aantal oliën die we elke dag nodig hebben. Ik zeg hier niet dat medicijnen altijd slecht zijn, maar dat men het gebruik flink zou kunnen terug dringen als men meer aandacht zou hebben voor vitamines, mineralen en een aantal oliën. Maar ja die brengen geen geld in het laadje he. Het brengt veel meer op voor de grote farmabedrijven als ze u elke maand medicijnen kunnen verkopen. Een recent onderzoek wees trouwens uit dat de meeste mensen een tekort hebben aan 1 van bovengenoemde 3 dingen en dat dat wellicht een belangrijke oorzaak is waarom we allerlei medicijnen moeten nemen en blijven nemen. Daarnaast denk ik ook dat voor vele mensen wat meer bewegen ook gezond zou zijn.
Ter info iemand hier al iets gehoord van de codex alimentarius ?? Deze gaat ervoor zorgen dat net de vitamines, mineralen en oliën aan banden worden gelegd ........ nog meer geld voor de grote farmabedrijven en het wordt nog moeilijke om aan die natuurlijke produkten te komen.
|