Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Als het hier zo voortgaat dan laat ik me ook islamiseren als me dit goedkoper uitkomt en het houdt mijn hoofd op mijn schouders.
Enig idee waar ze dat gebied ook wel eens "het land van de kerken" noemden? Zeker niet omdat de originele bewoners islamieten waren. En nu zijn er ook geen kerken meer, want uw 'etnische ocharme alba-neeskes" hebben alles verwoest en buiten een etnische zuivering (alles wat nog servisch was moest weg, tiens tiens, nu zijn de etnische alba-neeskes in de meerderheid) op de nog overgebleven serviers is zowat alles verbrand of kort en klein geslagen. Net zoals je in Noord afrika evenmin nog sporen van het christendom terugvindt, en ook niet in het Midden Oosten en evenmin in de Levant(nochtans de BAKERMAT).
Vernietig het, begraaf het, en zwijg het dood, dat is zowat de taktiek na de djihaad.
Och ja, begin alvast met: leer de taal niet, pas je niet aan, en zorg dat je vrouw(en) vol zitten!
|
In Albanië vind je oer-kerken , gebouwd kort nadat volgelingen van Christus langskwamen, kerken die gebouwd werden vóór de Slavische immigratiegolf . Ik wil maar zeggen Albanezen behoren tot een van de eerste Christenen in Europa , toen hadden Slaven(Serviërs bestonden nog niet) nog geen besef van Christus.