Discussie: Rechtzetting
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2008, 10:50   #71
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
omdat ik het reglement overtreedt ? omdat ik de wet overtreedt ? neen - ad hominem-reacties zoals de uwe verzieken het forum hier.

op een politiek discussieforum is het de bedoeling stellingen te onderbouwen met argumenten

in dit geval zou u bvb een poging kunnen doen te zeggen waarom ik het forum verziek ( maw onderbouw uw stelling zodanig dat ik ze niet kan weerleggen ). Toon aan dat ik het forum verziek.

voor wat u wilt doen moet u mijns inziens op de vismarkt zijn
waarom? omdat u 1 zinnetje van een forumlid compleet en bewust verkeerd interpreteerd en hiervan een halszaak maakt door te dreigen met een ban van het betreffend lid en een rechtszaak aan politics.be.
Als de context van deze uitspraak en vorige uitspraken van dit forumlid had gelezen, en je hebt dat gedaan dat zeg je zelf, dan kan je niet anders concluderen dat Groentje dit niet zo bedoeld heeft.

dat is verzieken, ja. dat is bewust een stok zoeken om iemand te slaan.

ik blijf er trouwens bij dat Groentje jou een proces moet aandoen, je hebt haar fascistisch genoemd hebt en dat is laster.