Discussie: Rechtzetting
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2008, 12:55   #99
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
je weet dat ik werkloos ben en dat ik mij daar niet voor schaam en je geeft aan dat je mij verziekend vindt - 1 + 1 is nog steeds 2 beste
Ik denk niet dat dit behoort tot het logisch redeneren.
Op die manier kan ik namelijk bv. ook van iedereen die negatief op mijn posts, al dan niet persoonlijk wordend, reageert zeggen dat hij tegen iedereen is die groen gedachtengoed heeft is. Ik zou daarop dan weer kunnen zeggen dat ik mij in naam van iedereen met groen gedachtengroed mij zeer beledigd en zwaar gekwetst voel en een morele schadevergoeding eis, om mij te laten bijstaan post ik enkele van de posts tegen mij op sites vol met groenen, et voil�*.
Ik wil u hiermee niet persoonlijk aanvallen, maar ik probeer je gewoon te laten zien dat je uit heel deze draad en mijn uitspraak niet moet concluderen dat er andere maatstaven en gewichten gelden voor werklozen of dat iemand hier discriminerend staat tegenover werklozen.
(Moest dat zo zijn, dan is de kans heel groot dat heel wat mensen daarmee ook mensen uit hun familie-, vrienden-, kennissenkring beledigen bovendien, wat mensen al helemaal niet geneigd zijn om te doen. )

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 12:58.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden