Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2008, 14:40   #27
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Aan 50 euro kom je echter sneller dan je denkt, als je aanwezig bent van 11 u 's morgens tot 1 u 's nachts en je drinkt dan 10 �* 12 pintjes (dat is minder dan 1 pintje per uur, niet overdreven lijkt me, het kan warm zijn rond 1 juli) en je 'knabbelt' 's middags iets, je neemt in de namiddag nog iets, 's avonds opnieuw iets en in de late avond nog een snackje dan zal je snel aan je 50 Euro zitten !!! Dan spreek ik mij nog niet uit over de flutkwaliteit van het alcoholarme 'festivalbier' van Maes en de grootte van sommige snacks (de grote friet van 4 of 5 euro is de helft van een klein pakje bij ons in de frituur) ! Met één snackje kom je als normale eter dus heus niet toe, tenzij je je idd al volboeft op de camping vooraf (of nadien) en je je al in een lichte roes drinkt / zuipt.
Ik heb zelf al een tiental festivals gedaan (pukkelpop en graspop telkens), en probeer dan telkens zo weinig mogelijk geld uit te geven aan die kraampjes. Het is gewoon pure afzetterij qua prijs, kwaliteit én hoeveelheid (3 keer m.a.w.). Als je op de camping verblijft kan je wel overleven op goedkope voeding.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden