Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2008, 19:36   #34
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Auf, Ansbach-Dragoner!
Auf, Ansbach-Bayreuth!
Schnall um deinen Säbel
und rüste dich zum Streit!
quote van Herr Oberst

Citaat:
Blut und Ehre.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)
quote van erlich

Citaat:
Ach jong, ik vraag me af of jij ooit met een NSV'er gesproken hebt - los van dit forum.
(---Ik begrijp waarom je die uitzondering plaatst, Zie verwijzingen hierboven...---)

Ja, dat heb ik gedaan ja. En sommige beamen wat ik zeg.
Staan zwaaien met roodwitzwarte vaandels is in mijn ogen even vlaams als met een groene. Ik vraag me af wanneer er NSV'ers zullen zijn die de Vlaamse vlag als "hünescheiss" gaan bestempelen...
Eerst Vlaming, dan Vlaams-nationalist.
In Nederland heb je er ook hoor. En ik heb het niet over de Frieslanden tot voorbij de grens, neen: Groot-Nederlander en dan spreken over samengaan in een Groot "Sterk" Duitsland. Een schande voor Duitsers én Nederlanders...
Als er een duitse "vergroting" moet komen, dat dan maar gebeurt met Oostenrijk en Luxemburg en de oostkantons, daar heb ik niets op tegen.

Daarenboven: ik ben de N-VA niet, ik ben er lid van. Bart spreekt niet tot mij, maar tot vele anderen.

Een vraagje: stel ik dat ik er volledig naast zit en geen enkele NSV'er denkt in deze richting.

- Kan j�*j dat dan enerzijds bewijzen voor elk lid?
- Beaam je anderzijds dat roodwitzwart geen vlaamse, nog nederlandse kleuren zijn?
- Waarom zijn dat de kleuren van NSV? "Nationalistische" studenten zijn immers niet per definitie Vlaams-nationalisten toch?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 1 maart 2008 om 19:48.
Steben is offline   Met citaat antwoorden