Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2008, 13:38   #103
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
zeer zeker... Maar het blijft een rare toestand.
Inderdaad, u zou de werkelijkheid daarbinnen niet geloven.

Citaat:
Als ze nee zeggen moeten er middelen (binnen de perken van de wet logisch) gebruikt worden...
Dwangarbeid is bij wet verboden dus daar stopt het al.

Citaat:
Dat is het nu net... Dat kan NIET! Ik heb niks te verbergen en de politie mag langs komen wanneer ze wilt... Je vliegt den bak niet in voor niks! Dus die mensen in de cellen die ons geld kosten die verdienen het ook om daar te zijn... De rest mag vrij buiten lopen en 7€/u verdienen.
Ik denk niet dat u beseft hoe het Belgische gerecht werkt. Weet u dan niet dat 75% van de huidige gevangenisbevolking niet veroordeeld is?

Weet u dan niet dat mensen hier soms vele jaren opgesloten zitten in voorarrest en dan vrijgesproken worden? Hebt u dan geen enkel idee over de realiteit in de gevangenis?

Citaat:
weeral ik hoef het daar dan ook geen 14 dagen uit te houden. Voor mij hoeft het trouwens niet strenger... Alleen wat natuurlijker!
Willen we anders eens testen hoelang u buiten blijft als ik een anonieme tip geef dat u drugs verkoopt aan kinderen, u bent toch zo zeker dat er u niets kan gebeuren, want u bent onschuldig juist?

75% van de gevangenisbevolking is onschuldig.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden