Discussie: Tegenbetoging NSV
Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2008, 15:08   #201
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar Bekijk bericht
Is dit de vernieuwde PvdA??? Het programma afzwakken, maar de sectaire truuken van de foor behouden...

Zet em op Gentse kameraden, we zullen ze morgen laten zien dat ze ongelijk hebben!

Nja sectair is volgens mij helemaal niet het juiste woord. Er staan meer dan een dozijn andere organisaties op die lijst en het is niet duidelijk wat de positie is van de Comac (laat staan de PVDA) en van de anderen. De Comac in Gent neemt dacht ik zelfs een andere houding aan in Antwerpen dan in Gent dacht ik. We moeten voorzichtig zijn met te snel te reageren vooraleer we de nodige informatie hebben. De ironie is dat gezien wij samen met AK de enigsten zijn die niet op die lijst staan dat wij naar buiten toe de "sectairen" zullen zijn die zonder "de studenten" te betrekken solo slim een betoging organiseren waar een aantal risico's aan verbonden zijn.. Nu het valt op dat de PVDA niet alleen inhoudelijk is veranderd maar ook in de manier waarop ze het "spel" spelen. Het is een beetje alsof de partij wordt gestuurd door een stel spin docters en enqueteurs. Enfin dat is een indruk.

Enfin de beste manier om te reageren is op een positieve manier tussen te komen met ALS op die bijeenkomst morgen en van de betoging een succes te maken.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden