Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2004, 23:40   #41
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Oeps, kan U mij ook een cijfertjes geven van de Georgieërs die in Georgië uit elkaar gaan!
Wanneer dat daar wat lager zou liggen, weet Uw denkvermogen wel waar het zou aan kunnen liggen zeker.
Hier heeft de vrouw de kans om zich na het huwelijk verder haar beroepsleven te storten, en is ze NIET MEER afhankelijk van harentedere echtgenoot om een taske soep en een boterhammeke te krijgen.
In tegenstelling met de gemengde huweliojken.
De meeste van die IMPORT BRUIDEN, hebben zelfs geen rooie duit om naar huis terug te keren, en ijn de "gelukkige" slaven van de den IMPORTEUR.
De meeste van de IMPORTBRUIDEN, kunnen zelfs de taal niet. Dan moet men ook niet vragen waarom ze zo uitgebuit worden. Ze zijn zelfs al tevreden wanneer ze te vreten krijgen!
Ik vermoed dat je hier met 'importbruiden' bepaalde moslimlanden bedoelt. Ik heb mijn vrouw niet 'geïmporteerd', die was hier al, en is bovendien christelijk. En zo is dat met de meeste gemengde huwelijken het geval, als je even de moslims er vantussen zou willen laten (kweettet, tis moeilijk maar even doorbijten dan)