Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2008, 09:37   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Juist, Wilders heeft kritiek op alle islamieten. Het kind en het badwater.
WRONG. Wilders heeft kritiek op de Koran, wil deze laten uitkuisen en de geweldoproepende verzen verbieden. Net zoals Mein Kampf verboden werd.

Citaat:
Waar ik een probleem mee heb. Dat is dat jij toch als weldenkend mens toch zo een probeem maakt van een moslim rond uw kerktoren ? Denk je nu echt dat ik geen verschil zie tussen de huidige toestand en die van pakweg 40 jaar geleden ? Aan de levende lijve meegemaakt. Maar dat wist je al.
Als ik het al wist ben ik het vergeten.
En ik heb geen probleem met een moslim rond de kerktoren. Ik heb een probleem met de huidige trend waarbij de kerktoren verplicht tot minaret wordt omgebouwd en degenen die daar een probleem mee hebben tot rasiest uitroept.

Citaat:
De vraag is hoe je dit oplost, niet hoe je een oorlog, zeg maar eufemistisch polarisatie, stimuleert.
Je lost het alvast niet uit door stap 1 in de islamisering toe te passen: "hoe gedraag ik me als perfecte dhimmie." Tot hiertoe schuiven de beleidsmensen zich over elkaar uit op elkaars slijmsporen om toch maar diep genoeg voorover te buigen en de konten in de juiste richting te plaatsen. "There is a difference between kneeling down and bending over " (sorry kan op de auteur niet komen).

Men integreert niet door constante achterlijke eisen te stellen die dan nog worden ingewilligd "om de integratie te bevorderen".
Waar integratie ooit "opgaan in het geheel" betekende, betekent dit ondertussen blijkbaar "het geheel aanpassen aan een kleine kern kolonisten".

Citaat:
Maar nog een keer. Zoals Wilders bezig is, wel dan denk ik dat zelfs indien de grootste voorstander van de vrije meningsuiting Wilders z'n bloed wil drinken als er ook maar één onschuldig slachtoffer valt door de furieuze reactie van een "diepgelovige' islamiet. Stel iemand z'n kind. En zelfs ook al is het slachtoffer een Nederlandse soldaat in Afghanistan.
Doe zo voort! Blame the messenger. Mensen zoals U zijn daar nogal goed in.
Wilders heeft niemand vermoord, zal niemand vermoorden noch bedreigen.
Zeggen dat in een boekje fout dingen staan blijkt er voor U al over?
U bent werkelijk een dhimmie-streberke. Je mag vast als eerste je extra taksen betalen in alle onderdanigheid zodat je mag blijven leven. (noteer: dit staat ook in die koran).

Citaat:
Ik vind dat je nogal gemakzuchtig een paar meelopers die niet verder denken dan hun neus lang is, op sleeptouw neemt. Hoe moet iemand die nog zin heeft in discussiëren hierop reageren?
You lost me. geen idee waar je het over hebt.
Citaat:
Ik ben er niet van overtuigd dat je je eigen percepties en stellingen ondersteunt, doch enkel aanhang zoekt.
??? nieuwe politieke partij?

Citaat:
Wilders is verkeerd bezig. Zeker weten
En Chamberlain was juist bezig zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden