Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2008, 13:30   #14
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Weet je. Ik snap het feitelijk niet.

Percalion en ik (maar ik natuurlijk veel minder en misschien niet altijd even duidelijk) hebben* hier al heelder opstellen neergepend over de geldcreatie en de daaruit volgende inflatie. Datgene waar jullie heel de tijd over roepen. Over de oorzaak van al die prijsstijgingen en 'het leven wordt duurder', etc.

Dringt dat feitelijk niet door? Lezen jullie dat feitelijk wel of willen jullie gewoon klagen om maar te klagen, zonder enige vorm van eens iets vanuit een meer wetenschappelijk standpunt te kijken? Eens kijken hoe dat dergelijke fenomenen ontstaan?

Alé, ik snap het niet. Als het jullie maar te doen is om maar te klagen en te klagen en te klagen, etc. zeg dat dan ineens, hé. Want ik denk dat Percalion en ik toch al redelijk wat moeite hebben gedaan om effectief eens iets uit te leggen. Maar als jullie het niet willen begrijpen, zeg dat dan, hé.

Klaag dan maar ineens verder.

*Natuurlijk Percalion veel meer dan ik. Ik heb het dan ook van hem geleerd.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden