Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2008, 12:46   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
... inkomsten 2006 (aanslag op je privacy 2007).

Is dat normaal dat ik daar nog geen nieuws over heb?

Ik hoorde zoiets dat de mensen die moesten betalen allang een bericht hadden gekregen (zodat de kas weer wat gespekt kan worden, *kuch*, want Didier Reynders is gisteren met zijn Porsche op de boekenbeurs verschenen), en dat degenen die terugkrijgen nog een tijdje moeten wachten.

Is het zoiets, of is het weer slordige vergetelheid van de Diensten?

Die hebben het mij nl. al eerder geflikt: zeggen dat er niks zal komen omdat ik op 0 sta (niks terug, niks betalen), en na drie jaar kreeg ik plots alle rekeningen voor 3 jaar, en alles om te betalen!

OK. Hoe zit dat nu. Voor 2006, hebben jullie die werken of iets gelijkaardigs doen reeds belastingbrief ontvangen?
niks ervan.

Ik moet elk jaar een serieuze sloef bijbetalen.

Gewoonlijk komen ze met deze goed nieuwsshow ergens rond mei/juni. Ik geloof dat ze verleden jaar mijn levensgenot met een maandje hebben vervroegd. Dit jaar heb ik het genoegen nog niet mogen smaken.
Maar ik weet met ZEKERHEID dat ik zal moeten betalen.

(en moest ik hun schrijfsel per ongeluk met de reclamepost hebben meegegeven: ik heb evenmin al een aanmaning mogen ontvangen).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden