Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2008, 19:40   #92
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een merkwaardig verwijt, hoor.

Het zijn nochtans de believers die hier met grote stelligheid beweren dat de "feiten" aantonen dat ze gelijk hebben, en die de anderen uitschelden.

Lees maar de degoutante scheldtirade van Babylonia in deze thread, die de meest elementaire forumregels overtreedt, maar waar geen believer zich aan stoort.

Of wat dacht je van dit soort posts:

En zo kan ik een tijdje doorgaan, hoor.

Projecteer het gedrag van de believers dus niet op mij.

Ik verbied deze super intellectuelen niet hun overtuiging te staven. Ik stel vast dat ze het niet kunnen.

Samenzweringstheorieën zijn inderdaad niet falsifieerbaar. Dat is de inherente zwakte ervan. Toch beweren believers dat de bewijzen er zijn. Vreemd niet?

Neen. Het gaat mij om de straffe beweringen die niet gestaafd worden. Het gaat mij om de flagrante leugens, de ongefundeerde beschuldigingen, de smerige insinuaties, de contextloze citaten, de valse fysica, enz... die het gros van het argumentarium van de believers uitmaakt.

Het ware beter mochten jullie op de inhoudelijke argumenten ingaan en de vele nepargumenten weglaten.

Afkomen met wat een actrice vertelt en op stoute "Firestone" schieten, daar schiet niemand iets mee op.
Probeer je jezelf hier te overtuigen? Arme, lieve Firestone die de kritische en aandachtige lezers beschermt tegen de stoute believers en hun wil om leugens te verspreiden en die niets anders doen dan haar onrechtvaardig aanvallen terwijl zijzelf toch zooo eerlijk is. In wat een wereld leven wij!!!
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden