Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2008, 23:02   #135
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En hoe veel weet je over hoe de wereld echt werkt (niet denigrerend maar filosofisch bedoeld)? Hoeveel denk je te weten dat je weet?
Van bepaalde dingen ben ik vrij zeker. Zo ben ik vrij zeker dat de valversnelling ongeveer 9,8 m/s2 is. Ik ben ook vrij zeker dat mijn stopwatch correct de tijd aangeeft. Die twee bij elkaar laten mij toe om het steeds herhaalde troofers factoid dat de torens "in vrije val" naar beneden gekomen zijn te toetsen, en daarbij vast te stellen dat wat de troofers beweren niet waar is.
En zo kan ik verder gaan. Ik weet bijvoorbeeld dat het de VS niet gelukt is om Watergate in de doofpot te stoppen. Ik weet ook dat het de VS niet gelukt is om Abu Graib in de doofpot te stoppen. Ik weet ook dat het de VS niet gelukt is hun betrokkenheid bij verschillende andere onfrisse zaken in de doofpot te stoppen.
Ik acht het daarom vrij onwaarschijnlijk dat de VS in staat is een groep mensen die in de honderduizenden moet lopen consequent hun mond te laten houden, en de samenzwering die er volgens de troofers is wel in de doofpot te houden.
Ik weet ook dat de troofers voortdurend hun verhaal veranderen, terwijl de onderzoekers die zich met de "ortodoxe" theorie bezig houden dat niet doen.
Ik weet een en ander over gebouwen. Ik ben van opleiding bouwkundig ingenieur. Ik heb de officiële verslagen van het NIST doorgenomen, en er geen inconsistenties en geen gaten in aangetroffen.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden