Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik kom zeer veel buiten mijn stad, en heel veel buiten dit land en ken heel wat meer toestanden dan hier.
|
je bent blijkbaar van je dorp naar een hotel en terug gereist.
Citaat:
En wat merk ik:
Onze racistische politiek leidt tot getto's: de beruchte Bruinen wijken zijn het gevolg van onze racistische houding.
|
Nee, mijnheer, gettovorming is geen gevolg van racisme.-, maar juist enkel mogelijkbij tolerantie en verdraagzaamheid.
Moest de vlamingracist zijn dan zouden er geen getto's zijn, want dan bleven de allochtonen hier weg.
Citaat:
|
En ik merk dat er meer vreemdelingen in de gevangenis zitten, en denk dat ook hier zich de vraag stelt hoe het komt dat de meeste vreemdelingen kansarmen zijn, véél meer dan de Vlamen, en hoe het komt dat zij op vele vlakken niet volledig als gelijkwaardig worden behandeld.
|
Wel mijnheer, ik heb vrienden die van vreemde afkomst zijn en op den vreemde hebben gestudeerd.
Twee van die mensen hebben 2 jaar lang naar een job gezocht hier in Vlaanderen.
Zij hebben zelfs van de staat en van het ABBV te horen gekregen dat hun diploma's hier niet gelden en dat ze dus niet in aanmerking kwamen voor de job van baliebedienden.
Pittig detail, 1 van hen werkt nu op de EU in Brussel als tolk Nederlands /Engels/Slovaaks.
De tweede bij de Nato als tolk Engels/Nederlands/Slovaaks/Russisch/Chinees.
Vreemdelingen kans arm, vele zijn zelf hooggeschoold, maar hun diploma's tellen hier niet.
Citaat:
|
En ik zie dat men hier asielzoekers, inclusief hun kinderen als CRIMINELEN behandelt: een GROVE vorm van racisme en vreemdelingenhaat, gelijk te stellen aan de concentratiekampen!
|
Hoe zou dat toch komen.
Is er toevalling geen Nederlansdse politica geweest die zlef bekende datze een foute naam en foute leeft heeft opgegeven om in Nederland te kunnen blijven?
Is één van onze eigen politica's nietgehuwd geweest met een persoon die zelfs in zijn eigen land word gezocht en veroordeeld is bij verstek?
Citaat:
|
En ik zie dat men een oogje dicht knijpt voor de racistische propaganda van het VB, die nochtans in alle brievenbussen belandt. En ik zie dat men racistische partijen STEUNT met overheidsgeld, in plaats van hen te veroordelen.
|
Heeft de SP.a zelf niet geprobeerd om deze partij monddood te maken met alle wettelijke en onwettelijke middelen?
Was het deze partij soms die steekpenningen aannam en daarna verbrandde om deze fraude te verbergen?
Was het deze partij die de dotatie aan de politieke partijen heeft ingevoerd?
Citaat:
En ik hoor één minister piepen: Marino Keulen, terwijl een hoop andere ministers zouden zich moeten verantwoorden na een dergelijke veroordeling van ons land.
Ons land is ALLESBEHALVE een voorbeeld: het is een schaamstreek!
|
Natuurlijk hoor je maar 1 minister, de sossen zal je nu niet horen.
En je hebt 100% gelijk dat ons land en zijn politici een schande zijn voor de wereld. geen enkel land of geen enkele andere politici discrimineerd zijn eigen volk zo erg als de Vlaamse politiek correcte partijen.