Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Deze liga vindzijn oorsprong dan ook bij de linkse Christelijke instellingen en is nog linkser dan de commu's.
En als de wooncode wet verwerpelijk is, wat moeten we dan met al die visa wetten in alle landen van de wereld?
Want om een visum te bekomen voor een ander land, moet ik als Vlaming verplicht een andere taal spreken dan de mijne en zelfs dan de landstalen van het land waar ik het visum aan vraag en dan de taal van het land waarvoor ik het visum aanvraag?
Datis dan wel in orde zekers?
|
Kijk, Jantje,
Als de tjeven nu al communisten zijn, de terroristen een onderwerping nastreven (drie gasten in Londen willen dus het konnikrijk der britten onderwerpen...) en je daarenboven stelt dat wij mogen de meest absurde wetten invoeren omdat men in sommige landen dat ook doet...
Sta me toe van dan eens goed te lachen.
De mensen hier op het forum zullen wel inzien dat je manier van redeneren, alleen al door vorige punten, niet erg "realistisch" is.
Droom maar voort dat je gelijk heb, maar probeer toch eerst eens mijn teksten begrijpend te lezen. Ik kan niet antwoorden op iets dat niet aansluit bij mijn teksten en voor de rest vol nonsens staat: een gek kan meer vragen stellen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden... maar dat daarom ook niet gaan proberen.
Sorry, droom voort.