Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband
Hihi, die typische verdediging.
1. Leuk dat je het jargon erkent. Het gaat om het fucken van mensen, om winst te maken. Op zich al een wraakroepend gegeven.
2. Dat mensen zich laten fucken is op zich geen verontschuldiging voor de fucker. Als jij je laat oplichten doordat je onoplettend bent is dat dan wel je eigen schuld, maar het maakt de oplichter niet minder klootzak. Juist?
3. Je verdediging baseert zich helemaal op het truukje van de 'vrije keuze'. Een beetje banaal. Wanneer ik me erger in de slechte kwaliteit van TV-programma's dan weet ik wel dat ik ook NIET kan kijken, maar mijn kritiek is daarom niet minder geldig, dacht ik zo.
4. TW krijgt subsidies als onderneming en als cultureel evenement (ik weet niet hoeveel, maar ik vermoed dat je er al eens een pint van kunt drinken). het argument dat mensen de keuze hebben om te gaan of niet klinkt dan een beetje wrang. Ze kunnen namelijk niet kiezen of ze betalen of niet.
5. Officieel zijn liberalen tegen monopolies. TW gaat verdacht sterk die richting uit, vind je niet? Of zie jij het als realistisch dat er een tweede TW op de markt komt? Ja, iedereen mag het proberen. De vraag was of je het realistisch acht.
6. Zich laten fucken wordt meer en meer een voorrecht van bemiddelde burgers. Dat is jammer, want vandaag moet je je al laten fucken om in je basisbehoeften te kunnen voorzien. Vrije keuze? Een rekbaar begrip... (zeker voor een 17-jarige ASO-scholier).
|
2. Onoplettend? Ik denk dat zowat iedereen die er naartoe gaat wel weet hoeveel het kost, vooral als alle kranten volstaan met het geklaag van 'jullie'.
3. Ik vind dat mij de vrije keuze wordt ontnomen om
dit te kopen. Iedereen moet daar recht op hebben, vind ik.
4. Een pleidooi voor afschaffing van alle subsidies ... mooi zo! Je argument gaat namelijk op voor alle uitgaven van de staat. Ik vind ook niet dat mensen gedwongen moeten betalen voor andersmans vrijetijdsbezigheden.
5. Zolang je de categorie maar sterk genoeg verengt kan je élke onderneming als monopoliespeler bestempelen. Er zijn talloze gelijkaardige festivals in het buitenland, overigens met vergelijkbare prijzen. Het is redelijk normaal dat er in eenzelfde regio niet meerdere Europese topfestivals zijn. Elke week van de zomervakantie zijn er tientallen (zonder overdrijven) festivals in Vlaanderen.
6. Basisbehoefte ... Rock Werchter? Een keuze kan niet onvoorwaardelijk zijn.
@Woetse: de Schuur zei ooit 'ns dat de inkomprijzen enkel de kosten dekken. De winst komt enkel van catering etc.
Ik ga trouwens niet naar dat kutfestival. Er is heel wat beters op de festivalmarkt, waar ze ten minste moeite doen om meer dan twee podia op te zetten (lazy asses!).