Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guust
Ik dacht altijd dat ik tot de middenklasse hehoorde, ik verdien ongeveer 2400€brutto per maand. Volgens Reynders verdient iemand uit de middenklasse tussen de 3000€ en de 5000€ brutto per maand en behoort 80% van de Belgen tot deze middenklasse.
Had ik het mis en moet ik nu opslag gaan vragen of woont Reynders op een andere planeet?
|
Reynders is een fantast, dat weten we al langer.
De notionele interestaftrek ging ook de investeringen in ons land aanzwengelen. Wat hebben we gezien? Dat kost de schatkist tientallen miljarden, waardoor onze sociale verworvenheden een financieringsknauw krijgen. En het waren net onze grote sociale voordelen, die onze bevolking gezond, hoogopgeleid en gemotiveerd maken, die investeringen aantrekken.
Kortom, als het over de Realiteit gaat is Reynders niet echt een betrouwbare bron. Die liberaal is een van de grootste demagogen en ideologen van onze huidige politiek.
Zijn 80% fantasietje moet immers omgekeerd worden: 80% van alle Vlamingen verdient minder dan €3000 per maand.
http://www.statbel.fgov.be/figures/d321_nl.asp#4
Als het van mij afhangt mag er een wet komen die demagogen als Reynders bestraft telkens ze zo openlijk liegen. Net zoals er een wet bestaat op valse reclame. Dat wordt ook bestraft.