Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2008, 22:23   #265
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ja, gek he? Om alles in scene te zetten zoals de 9/11 inside job believers denken dat het een mise-en-scene is, heb je intussen honderdduizenden samenzweerders nodig.
Eerste geweldige denkfout. Wie zegt dat daar honderden duizenden voor nodig zijn??? Jij denkt dat iedereen in de schakel perfect op de hoogte is van elk detail en het uiteindelijke doel?

Waar jullie in jullie naiviteit fout zitten is dat zomaar aan te nemen dat er honderd duizenden voor nodig zijn. = Rationeel black box denken.

Citaat:
Geen enkele heeft ooit opgestaan met een verhaal daaromtrent. Geen enkele heeft ooit op zijn/haar sterfbed gezegd dat ie heeft meegewerkt aan zulks complot.
Ah neen?

Er zijn intussen al tal van conspiracy theorien perfect bewezen (zie mijn objectieve link). Maar ja, het kan 50 jaar duren vooraleer het duidelijk wordt hoe de vork aan de steel zit.

Bovendien- als er maar een beperkte groep kleptocraten het volledige plan kennen - gaat er per definitie niet veel naar buiten uitlekken.

Overdrijf ik? Leest u misschien ook eens de inleiding tot conspiracy theories.
http://en.wikipedia.org/wiki/Conspiracy_theory

Trouwens, toch gek dat wanneer de overheid zelf een conspiracy theory aanmoedigt, dat deze wel geloofd wordt. Hoe zou dat komen?????

Citaat:
Nochtans flink veel geld aan te verdienen als je 1 keihard bewijs op tafel kan leggen.
Of - zoals ik hoger al eens aangaf, over Risico/Beloning - de rest van je leven als een opgejaagd beest moet leven, omdat je geintimideerd zal worden, of het slachtoffer zal worden van framing, isolatie, victimisation en character assasination.

Ah je gaat wachten tot op je sterfbed? Dan zullen we ervoor zorgen dat uw dierbare nabestaanden iets overkomt....

etc...

De naiviteit is eerder aan jullie kant te vinden... En dan maar lachen en ridiculiseren. Sorry maar jullie hebben echt "no fucking clue".

Ik weet ook niet of 9-11 ge -ensceneerd is. Maar ik sluit het niet uit. Voor mij liggen de kansen op een cover up hoger dan de kansen van het officiele verhaal.
straddle is offline   Met citaat antwoorden