Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2008, 15:10   #46
Pol
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard Reynders middenklasse

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guust Bekijk bericht
Ik dacht altijd dat ik tot de middenklasse hehoorde, ik verdien ongeveer 2400€brutto per maand. Volgens Reynders verdient iemand uit de middenklasse tussen de 3000€ en de 5000€ brutto per maand en behoort 80% van de Belgen tot deze middenklasse.
Had ik het mis en moet ik nu opslag gaan vragen of woont Reynders op een andere planeet?
Reynders is een Franstalige Belg en daar wordt de ongelijkheid zoveel mogelijk gestimuleerd. Reynders kan de bovenlaag binnenhalen en Di Rupo de onderlaag. Misschien ligt de middenklasse tussen beide politici volgens Reynders bij het genoemde bedrag. Armoezaaiers onder dat bedrag kunnen bij liberalen alleen terecht als slaven...

Moest men in Franstalig België werken aan een evenwichtig systeem met stimulerende maatregelen voor de minderbedeelden en meer solidariteit bij de bovenlaag, dan zouden beide Franstalige politieke stromingen en zeker hun leger profiteurs er niets bij winnen. Misschien integendeel, want hun loyale levenswandel zou moeten inboeten voor bezorgdheid en inspanningen (werk) voor de toekomst van hun volk.
Pol is offline   Met citaat antwoorden