Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Is het Vb passé?
Is l.d.d aan een opmars bezig?
Wat met CD&V?
Is groen! de partij van de toekomst?
Of terug open VLD 
Of willen mensen terug hun koopkracht en stemmen ze SPA?
Wat zal het worden
|
LDD is een stovuur dat even snel zal blussen als het ontbrande, wanneer de impuls kiezers, zonder nadenken erop gestemd hebbende, zullen merken dat die man een populistische blaaskaak is...
buiten Dutroux bezocht, heibel gemaakt, etc... heeft die nog niets gedaan....
een andere Van Rossem....
gelukkig draineert hij nu een gedeelte van de malcontenten en anti-establishment kiezers naar zich toe en helpt hij de Vuile Brol te counteren...
ik heb zo een beetje geobserveert wie naar zijn lijst overstapt, buiten de malcontenten in het algemeen, het zijn ontgoochelde individuen die bij de lijstvorming elders daar geen plaats kregen of die geen nuttige rangorde door de kiezer elders toegewezen kregen...
de man zelf, die ex-judoka, is een fenomeen... maar dan in de negatieve zin van wat de mesnen nodig hebben...
volgend jaar krijgt hij voorzeker een trits "mandatarissen", die dan zoals het merendeel van die van de Vuile Brol, de wedde opstrijeken en verder niets doen...
voor mij is het communautair geprul niet de meoiete waard en blijf ik zoals de laatste 45 jaar echt liberaal kiezen... dus Open VLD... geen beunhazen van LDD, NVA en of VB...