Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2008, 14:06   #181
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koerd Bekijk bericht
Jammer genoeg heb jij nu eens geen "piep" te zeggen over MIJN identiteitskaart. Ik rustig wonen in Europa? Als ik dat wilde ja, maar je weet niet hoe belangrijk Europa én de duizenden Koerden in Europa zijn voor onze strijd, dus ga nou niet klappen over zaken waar je geen weet van hebt spook. Je vraagt je af wat wij (pkk-koerden) hier uitvoeren? ALs je een klein beetje nadenkt kom je dr wel hoor. Probeer het tenminste.
En nogmaals, ik ben echt niet normaal fier op mijn allochtoon zijn!

Ten slotte, wees realistisch met je anti-vreemdelingen gedachte. Wij allochtonen zijn NIET weg te krijgen uit België, dus verdoe je tijd niet om hierover te fantaseren..
U geeft hier openlijk toe tot de PKK te behoren, of versta ik dat verkeerd mischien ? Die mensen worden door de E.U. als een terroristische organisatie beschouwd, en zijn dus verboden ?!! Wel zéér amateuristisch en onvoorzichtig van u om zomaar toe te geven dat u er bij bent ?!
En nu we daar toch over bezig zijn, wat denkt u van de beschuldigingen als dat de PKK zich zou financieren door onderandere grootscheepse drughandel, en mensen-handel ? Zo u toegeeft u met zulke ondernemingen bezig te houden, kunt u zeker wel begrijpen dat ik uw aanwezigheid in Europa niet op prijs stel ? Zekere Koerden, die geracketeerd worden door de PKK, in Europese landen, dragen die organisatie evenmin in het hart naar het schijnt...Uw gedacht daarover, beste verrijkende allochtoonse medemens ?

Laatst gewijzigd door forumspook : 21 maart 2008 om 14:13.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden