sorry, had de vraag niet zien staan.
Wat zou Circe doen met mensen die persé in een fascistische ideologie willen blijven geloven?
Om te beginnen drastische maatregelen nemen die "allochtonen" (lees=MOSLIMS ) hun apartheidsmogelijkheden geven en zelfs bekostigen, gewoonweg afschaffen.
Als normaal denkend persoon is het ongelooflijk om rond te kijken in Europa en te ontdekken dat in �*lle Europese landen de moslims ondertussen zo diep zijn doorgedrongen in het beleid dat er telkens voor HEN aparte maatregelen werden voorzien. Niet voor Chinezen, japanners, zuidamerikanen, afrikanen!!!! noem maar op. Nee: voor turken en marokkanen moeten er blijkbaar uitzonderingsmaatregelen komen.
Raar toch?
Dus dat schaf ik alvast af. Wil je turnen? ga naar de turnkring. (trouwens die mensen krijgen geen hulp meer als ze niet minstens één bruine persoon in het bestuur hebben zitten heeft onze niet-racistische minister bepaald.... of zei hij nu dat er minstens 10% moslims in de turnkring moesten zitten? wat was het toch weer?).
wil je turnen: ga naar de turnkring
wil je zwemmen: ga naar de zwemclub
wil je athletiek doen: ga naar de plaatselijke athletiekclub
wil je een jeugdclub: ga naar de plaatselijke jeugdclub.
kan je volgen Driewerf? doe nu niet of die mensen mogen niet binnen in de door mij aangeduide clubs hé. Er zijn hier wetten ingesteld waarbij weigering van een lid ongeveer gelijkstaat aan doodslag. Vroeger moest men nog zelf een beetje inspanning leveren om zich voor te stellen, te vertellen wat men van plan was en een minimum aan medewerking verlenen. Nu staat er net niet de doodstraf op als men je niet binnenneemt - tenminste niet als je moslim bent of een of meerdere tinten donkerder van huid bent, dat is dan voor de niet-racisten het criterium);
Uiteraard past men zich aan aan de clubreglementen, wat die ook zijn.
Voor de scholing: je leert je kleuters van kleinsaf aan een basiskennis nederlands. Doe je dat niet dan gaat je kleuter in het aparte klasje voor niet nederlandstaligen en kan pas inpassen in het reguliere onderwijs als het nederlands begrijpt. Is dat op zijn 7de jaar so be it. Doe ie er 9 jaar over alvorens Nederlands te kennen en te leren lezen en schrijven, zal me een worst wezen.
Als ouder ben je daar zèlf voor verantwoordelijk. Moslim of niet-moslim. Als Allah het niet doet , doe het dan zelf.
Alle uitingen die indruisen tegen onze wetten mogen worden verboden. Daaronder valt voor mij ook het onverdoofd slachten van dieren: ofwel snijden we maar raak, maar dan mag boer JAn het ook doen, ofwel doen we ons best om de dieren zo pijnloos mogelijk te slachten. Ik zie geen tussenweg. Het is niet omdat een aantal mensen menen dat een gefantaseerd wezen daar lol aan heeft, dat Zij een uitzondering op de wet mogen maken. Ofwel mag het ofwel mag het niet. Het is dat ik last heb om zelfs een vlieg dood te kloppen maar indien nodig word ik volgeling van een gefantaseerd wezen dat wekelijks een schaap op het gemeenschappelijke pleintje wil zien slachtenn (dan huur ik daarvoor wel iemand met een peniskoker in), waarbij volgens het heilig boekje (versie 4, net ontdekt... lag in een grot in Hebron als je het wil weten), waarbij ik dus wekelijks het schapenbloed onverdund in de gazon van het pleintje moet laten lopen.... en de darmen begraven.
Ge zult ze nogal een post zien pakken, de politiek correcte mannetjes! met één stem zijn ze niks natuurlijk. MIJN GEFANTASEERD WEZEN zal niks te zeggen hebben hoor!
Vrouwen afkloppen mag niet, klopt ge ze wel af dan betaalt ge zelf de herstellingskosten en je gaat een paar maanden op water en brood jezelf zitten aftrekken in het gevang. PUNT.
Er zijn hopen mogelijkheden om de die-hard fascistoide volgelingen van een tumorpatient tot hun zinnen te brengen.
Men moet het alleen DOEN.
Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2008 om 21:12.
|