Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader
Dat is het enige argument dat types zoals Online rest: ze zijn geen racisten omdat rascisme over rassen gaat ... en hop ze kunnen naar hartelust andersdenkenden discrimineren.
Online, trek het schoentje aan man, jij bent een racist (en volgens mij niet alleen op religieus gebied).
|
Ik ben een vrijdenker. Een term die linkse dhimmies vertalen als racist van zodra de vrijdenker vertikt te denken als de linkse kerk. Dan wordt de linkse kerk al even kregelig en agressief als de moslimgemeenschap. Die korte lontjes hebben ze wel beiden gemeen. De linkse kerk begint te tieren en te schelden met termen als racist (maakt al lang geen indruk meer), uiteraard bij gebrek aan argumenten. De islamieten beginnen te tieren met gewelddreigingen, vlagverbrandingen, doodsdreigingen en autootje-in-de-fik-amusement. De ene doet het verbaal, haar vers kiesvee heeft die ontwikkelingsfase nog niet eens bereikt.
Nee, ik ben geen racist want ik ben geen moslim. Moslims krijgen via hun godsdienstige hersenspoeling het racisme en het sexisme in hun genen gegoten.
Ik stel dat alleen maar vast uiteraard tot grote ergernis van de linkse kerk die die nieuwelingen steeds met het labeltje 'verrijkers' poogde te verkopen, zonder succes weliswaar. Want de eerste verrijking (apart van het feit dat ze dienen als links kiesvee) moeten ze nog aantonen.
Wat een ergernis (en frustraties) moeten die linkse jongens ondervinden bij de ontvoogding en groeiende mondigheid van de autochtoon. Dat ze dat niet tijdig hebben kunnen tegenhouden, net zoals hun islamitische rolmodellen in hun islamparadijzen doen, moet hen bijzonder hoog zitten.